Friday, November 7, 2008

Kepuasan Yang Tak Terduga...

Hurmmm...


Ptg cm biase ialah waktu bersama rakan-rakan yang memahami dan menggembirakan...cm kanak-kanak riang..huhu..kteorg g main basket...kalu u all nk tau...i'm not dat type of gurl yg suke gle babeng nk bersukan...tgk badan la kan...haha...but bnyak perkara yang da berubah dalam taun ni stat bulan 8...

aku akan join if mud aku ade walaupun buat benda yang aku agak keberatan...haha..lebih2 lagi sport la kan..tapi sume ni aku wat semata-mata nk isi masa senggang aku n nak ilangkan tensen n lupakan sume...sumenyer...


What a pleasure??? kenape saat aku nk ilangkan tensen sbb 'dia', dia ade plak join da group nk men same...urghhhh...mud aku berubah...main pown ala kadar jek...but benarlah stiap apa yang terjadi ada hikmah disebaliknya...n u all tau x...group i wit all da gurl members beat his team yang ade 3 org laki yang sume kerek2 termasuk dia..haha..n lastly kteorg menang in dis basket match...even match ni antara kteorg jek...hahah..


Satu kepuasan yang teramat sangat...dpt ilangkan tensen even tpaksa berhadapan...but luckly i have all my supporters here...thx!!!..cayunk korunk...


*****bukan menulis untuk memburukkan keadaan...tp ini hanyalah rentetan hidup yang aku jalani....

No comments: