Friday, November 7, 2008

Kenapa dengan ku???

arghhhh....





kenapa dengan aku ni???


tolong laaa...jangan lemah...kuatkan semangat...biarkan dia...


biarkan dia dengan dunia dia...


dan aku dengan duniaku sendiri...


warnaikanlah duaniaku sendiri...tanpa perlu ada dia...





yupppp!!!!


thats it!!!...kita bolos saja dinding itu..haha..(betol ke??)...


hurm...sebenanye aku nga tensen nih..sebab tu aku pn cm da ting-tong jek..kuikui...


hurm...wut eve it is...teruskan kehidupan...





it's ok..it's alright...come on haney fight2...huhu...
for wut i must be regret, kalu kebahagiaan yg akan datang lebih dari apa yang ada sekarang n masa dulu...kan???

**** kepada "dia"~~
semoga berbahagia dengan sinar hidupmu yang baru...semoga kesilapan lampau xkan berulang..

1 comment:

soella said...

ini untuk kamu ya.


masih tetap mahu di sini,
memasak kaki, menyembah bumi.
masih gagah bersama di sini,
memancang kudrat, mengharung duniawi.
kawan itu ada ramai, sayang.
kamu ambillah dan lambung2kan.
dan andai dilempar ke langit seberang,
aku pungutkan dan aku timang-timangkan.

kawan sampai mati.
ini satu janji.

semoga kekuatan sentiasa bersama kamu.
semoga kebahagiaan sentiasa sinari kamu.