Thursday, November 13, 2008

Coming back to Johor Bahru...!!!

elo..

hurm..perang exam pown sudah berakhir, maka musim cuti sekolah pown menjelang tiba..huhu..malam ni aku balik jb ngn limousin panjng (a.ka. bus)..huahua..ergh...sangt teruja nk balik. tapi sgt memeningkan bile pk brg yang bnyk kene kemas. dengan xtau nk naik pe dr maktab ke jerteh. bus maktab xleh anta. eiii, tesen tol. hurm,, what to do??

musti time cuti ni ter'stop' lah aktiviti blogging aku. memandangkan kt umah xde tenet..haha..bapak kolot..bukan ape xde sape nk guna sbb aku dok jauh, adik aku pown blaja jauh. yg ade kat umah pown bdak kecit tu je la jd anak tunggal bile kteorg adik-bradik g blaja jauh..haha. so dgn sbb yg kukuh itu maka parents aku xmau psg tenet. membazir. haiyooo...buhsan la musim cuti ku ini. ada sape2 nak teman aku??? haha (gatal)

hurm..gtg la..bnyk lagi nk pack barang ni..daaa~~~

1 comment:

oyster_pascalogy said...

hey farah..
what to do??
cm bese lk dgr ayt tuh..;-)