Saturday, November 1, 2008

first post!!!



heuuwww...finally!!!


setelah menerima nasihat daripada yang pakar, (iaitu gewdz crewku suhailito...wah femes ko, first post aku da letak nama ko) so aku pown wat la ma own blog...cmne aku leh terbuka hati nk wat blog ni??? Kalo korg nk tau, aku ni bukan rajen sgt nk wat bende2 alah ni....fs ngn ms aku pown aku xlayan sgt, lg la bende2 ni...tp p faktor utama yg wat aku nk try wat blog ni sbb si suhaila ni la yang menghasut aku...agagaga...


berikut adalah perbualan kami melalui sms....


********************************************************************************************


farah : sue, lgu pe yg ko letak kat fs ko tuh?? best la....

suhaila : o...tu lagu lucky by jason mraz ft. colbiecaillat...mmg best pown lagu tu..ramai request...

farah : o...betol2..best2...

suhaila : farah, ko xde blog ke???

farah : xde lar...

suhaila : ko wat la...sng aku nk update pasal cter ko...mule2 aku xde gak tp kwn2 aku suh wat, kat

situ la aku luahkan perasaan...



hahahah.....

cmtu lah alkisahnyer... walaupun ayat tu aku reka2 tp isi die masih sama yer...( msg tu aku da delete..so xdpt la nk tulis kat sini yg ori punye...huhu)


xsalah aku hamek keputusan ni...huhu..(cm la nk hamek kputusan nk kawen...hoho). at least ade free time aku ada mende gak nk wat kan...so thx alot la sue...pasni ko bace la puas2 pasal aku kat sini...huhu...


*p/s: sue jgn marah yer...ko patut kembang kuncup idung ko sbb aku da meng'femes'kan ko dlm first post aku lg...hahaha


4 comments:

soella said...

bukan takat kembang...
ni dah xblh nk kuncup dah neyh..haha!
teharu siuut~~ jdk bahan utama tok 1st entry ko...haha!!

well babe,,welcome to blogsphere~~
rajen2 hupdate taw!

miao said...

hahahhahahahahahhahahhahhahahahahahahahahahhahaha.... sdhnye... k2 kite nie pn kire sensb gak la ye... x pe2 aku kuat skit dr ko... aku kan PA terbaik ko... hehehehe :)... x pe, mengikut bancian yg tlh dilakukan, sume org dh rmai sk kan keadaan ko skrg even kekdg sk glk smpai menakutkan org lain... so, itu dah kire ko tlh mngalami pembelajaran di situ. mengikut teori pembelajrn behavioris, manusia belajar melalui perubahan tingkah laku yang dialaminya.... so trskan menjadi seorg yg kuat, tabah dll. tp jgn ko gn teori nie semata-mata krn teori ini mengetepikan aktiviti mental seperti berfikir (takt kang ko glr kang)... hehehehe.. gambatir!!! cukuplah.. pnat nk taip... gud luck mAB nnt.. aku jz nk refresh ape yg aku bc td je :P...

lala~haney said...

huhu..thx to ma best buddy i ever had~~miao...

miao said...

mengikut teori maslow kite pmpuan who is da best team tlh mengalami satu penyempurnaan kendiri yg berada di thp tertinggi dlm hirarki keperluan... so??? WE ARE DA BEST!!!!!! :) so bl2 pn blh lwn 'die':) team 'die yg loser'!!!